Sajtóelemzés és média-adatbázis

Cégünk média-elemzéssel is foglalkozik, ezen belül a magyar és regionális nemzetközi médiafogyasztási szokásokkal, a különféle műsorok vizsgálatával, a média és politika viszonyrendszerének kutatásával és elemzésével. A megrendelő kérésére megvizsgáljuk az adott iparág vagy szektor szereplőinek, illetve azok vezetőinek, képviselőinek médiában való megjelenését. Az elemzés kiterjed a megjelenés gyakoriságára, a különféle médiacsoportokban és műfajokban történő megoszlásra, az egyes kulcsüzenetek vagy- témák szereplésére, a kommunikációs stratégiák, valamint a megjelenés tartalmi tényezőinek vizsgálatára.

A szolgáltatás eredményeként a megrendelő képet kap arról, hogy milyen kép alakul ki róla a különféle média-felüleleteken keresztül és mely felületek segítenek, illetve rontanak a róla alkotott összképen. Elemzéstámogató rendszerünk segítségével ügyfeleink saját médiaelemzői vagy stratégiai tanácsadói is képessé válnak személyre szabott, gyors elemzéseket készíteni a rendszerünk által feltérképezett összefüggéseknek megfelelően.

Online alkalmazásainkkal lehetőséget biztosítunk arra, hogy ügyfeleink a saját igényeik szerint tárolják és menedzseljék sajtóinformációikat. Szolgáltatásaink a következőket teszik lehetővé:

• a nap 24 órájában, interneten a világ bármely pontjáról elérhető hírarchívum, amiben ügyfelünk a saját hírei között kereshet, a lehető legtöbb szempont szerint
• legfontosabb hírek megosztása munkatársakkal, partnerekkel, webes alkalmazásokkal RSS-sen keresztül
• archivált, különböző nyelvű hírek azonnali fordítása
• jogdíjköteles sajtóhírek felhasználásának naplózása
• médiaelemzés: diagramok, számsorok, elemzői kivonatok a hírek legfontosabb összefüggéseiről. Speciális szoftverünkkel, a Media Analyserrel mélyebb ismeretet szerezhetnek ügyfeleink az őket érintő témák, sztorik, személyek, vállalatok médiareputációjának az alakulásáról.

Miért lehet szüksége Önnek számokra a médiából?

• számokra van szüksége, hogy mennyit ért az a befektetés, amit a kommunikációba öltek
• sok cég kommunikációját akarja összehasonlítani, akár több országban, több nyelven
• tisztán akarja látni, milyen az Ön és a versenytársa megítélése
• meg akarja fejteni, milyen fogásokkal vagy hibákkal vonják magukra a sajtó figyelmét a konkurensek
• szeretné kideríteni, hogy milyen témák élvezik a média kegyeit, és melyek azok, amelyek halálra vannak ítélve
• tudni akarja, kire milyen hatást gyakoroltak az üzenetei
• kampány kellős közepében van, és azonnal tudni akarja, hogy mennyire működik az Ön stratégiája, és mennyire a versenytársé
• válsághelyzetbe került, a csapból is az Ön cégének a történései folynak – azonnal látnia kell, minek, mekkora súlya van, és érvek kellenek a megfelelő fellépés megtervezéséhez
• piacra akar lépni, és tudni akarja, milyen hírnek milyen prioritása van az Ön piacán
• meg akarja érteni, hogy melyik szerkesztőség milyen logikával működik

További információért vagy személyes bemutatóért, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! Ide kattintva online módon is igényelhet próbahozzáféréseket a rendszereinkhez. A rendszer főbb funkcióit megjelenítő galéria megtekintéséhez kattintson ide.

A Media Analyser áttekintő elemzési képernyője

Media Analyser Dashboard